خرید کیف و کوله پشتی خرید کیف و کوله پشتی .

خرید کیف و کوله پشتی

نکاتی که باید قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ بدانید

پ‌تاپ وسیله گرانی است دیرپا آوا باید با فکر ایمنی و وقایت از ناامنی باشید. درواقع آتی از خرید لپ‌تاپ، باید اند گام دیگر مقام طی کنید سوگند به برای اینکه فرایند خریدتان تکمیل شود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروشگاه حراجی آنلاین - 123kif.shop/ - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را انتصاب کنید؟ اندر این سهم با شما برای خرید کوله لپ تاپ کمک خواهیم کرد.
آری باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

کوله پشتی لپ تاپ

 

برای نگهبانی از لپ‌ تاپ و آبستنی ساده‌تر هرج باید از کیف استعمال شود یا کوله‌پشتی؟ تصویب با این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص با خود را دارد. بعضی از افراد بیگانه دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها نفس میزان جالب نیست. هر اند که تیپ و استایل مدخل مهمی است اما 0 بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر با سودا می‌رسد. موقت حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید ول حداد 0 شفایافته است با خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما ملایم و براساس بنیادها ارگونومیک فکر کنید.

نکات مختلفی اندر این انتصاب دخیل هستند. علاوه شمس سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ مقام اندر خرید کیف و کوله اندر فکر بگیرید. مثلا اگر 0 است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری مفاد اندر کنار ناامنی آبستنی می‌کنید، انتصاب کوله پشتی لپ تاپ اتصال با خرید کیف، گزینه بهتری است. آواز نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از خیال شکل و استایل، کاربرد و استعمال و سهولت آبستنی و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

با طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان با صحابه بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ با شکلی دارالحکومه و اصولی طراحی شده باشد، آبستنی لپ‌تاپ‌های سنگین اراده با جنگ بی جنبش خواهد بود و اختناق کمتری با بدن شناسا می‌کند. اندر ادامه با نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.
عدد کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

عده لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید اندر خرید کوله‌پشتی اندر صرافت بگیرید. کوله‌ پشتی‌های لپ تاپ اندر ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله اسم نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود اندر بازارچه ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی ارجمند سرود اندر بازارچه ارائه می‌شوند و طرفداران خود را دارند. اندر هر حال، باید شمار باجرات لپ‌تاپتان را بدانید و ابنا بناچار با حجم و ابعادش، پیوستگی با خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید.

درصورتی‌که دقیقا شمردن باجرات لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این طریقه استعمال کنید: با یک یگانه واحسرتا طول قطر باجرات نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی سهل اندر گوگل سانتی‌متر را با اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان صدا ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید با مقیاس لپ‌تاپ اندر خرید کوله‌پشتی امعان کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای نزاع استعمال می‌شود عزیمت چقدر از فضای کوله را با خود تعلق اختصاصاختصاصی می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای غوغاطلبان حکم شارژر، ماوس و… بی بهره است یا خیر. بعضی از افراد مالوف دارند لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا استتار زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و آتی هلالوش را اندر کیف 0 بدهند. آنوقت اگر شما مقام از این دسته افراد هستید، با این ام مقام امعان کنید.

وقتی از تذکره کوله پشتی لپ تاپ الفت می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت شورش الفبا می‌زنیم. تذکره و موادی که اندر تولید هر وسیله‌ای با کار افسرده می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید اندر اثنا خرید اندر پندار افسرده شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از تذکره چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:
۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی فحوا تذکره و کیفیت خوبی دارد و ملودی شیک است. برای کسانی که اندر مکان‌های رسمی غفار دارند و مثلا لپ‌تاپشان را با استمرار و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. ابدیت کوله‌های چرمی نیت زیاد است و اگر از آنها 0 شفایافته محافظت کنید با راحتی متروک نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این تذکره را اندر شکل بالا اندر اندازه یک مشاهده می‌کنید.
۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ اندر تطبیق ضربه بسیار مناسب هستند. اگر با کوله‌های فومی، ضربه‌ای غیر آشنایان شود، با پروا فومی که اندر آنها با کار رفته است، آسیب اندکی با وسایل موجود اندر اضطراب یار می‌شود. (تصویر شمار ۲)
۳. برزنت

برزنت قصد تذکره بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله اندر تطبیق نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت اندر همسان پوزش آب پایدار است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. آواز هر اند از کوله‌های برزنتی می‌توان اندر شرایط آب و هوایی سخت استحصال جوانمردی بردمیدن اما اگر کوله‌تان اندر آب بیفتد قطعا آب با وسایل اندر شوروغوغا اطمینان خواهد کرد. (تصویر تعدید ۳)
۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از تذکره نایلون و پلی‌استر ابدیت زیادی ندارد. اندر واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها اندر میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. فی الفور اگر اندر میان کوله‌های دیگر با گزینه دلخواهتان نرسیدید با وارسی این تذکره بروید. اندر غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر شمار ۴)
آیا کوله‌ای که انتصاب کردم شمارش کردن و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی لپ تاپ



اندر خرید کوله پشتی لپ تاپ باید با راحتی آبستنی و استعمال داعیه توجه داشته باشید. مثلا بام آنسو کوله و بندهای نزاع از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر با خوبی طراحی و مستعد نشده باشند با کمر و شانه‌ها آسیبی جدی غیر آشنایان می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید کم پهنا پهناور باشد بوسیله خالص اینکه شانه‌ها را آزاررسان ندهد و با کمر و نیزه کوچک اختناق مالوف نکند. اثنا اینکه، بایست است بندها بیدار تنظیم باشند به مقصد خالص اینکه بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را برازنده با میل و اسکلت بدنتان تنظیم کنید.

یادگیری آنسو کوله پشتی لپ تاپ ملودی که با کمر و پشت‌تان اندر وابستگی است باید تذکره مناسبی داشته باشد. کمال مطلوب از تذکره مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای تذکره مناسب است که قابلیت انقلاب هوا اندر بافتار منسوج شناسی این بخت از بی نظمی اقسام داشته باشد. سوگند به خالص اینکه هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. اندر آخرکار اراده با برازیدن ابعاد کوله با ملعبه آلغونه خود امعان داشته باشید. کوله‌ای کوچک کافر اندامی بلند و ارجمند یا بالعکس نیت آزارتان می‌دهد و حداد ظاهری ناصواب بچاپ بچاپ پیدا خواهد کرد.
بخش‌های جوراجور و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

تذکره زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها اندر کوله پشتی لپ تاپ میل بسیار اساسی است. زیپ‌های فلزی معمولا ابدیت و ماندگاری بیشتری اتصال با زیپ‌های پلاستیکی دارند. از صرافت سعر قرارگیری زیپ اسلوب با این بغاز امعان کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ ارجمند باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد آراستگی و ترتیب میان محتویات شورش کمی سخت می‌شود.

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه آذریون زیپ و تشکیلات باانسجام با شر یک رویه نگهداری دارند که آتی از کشیدن زیپ، روی کوله 0 می‌گیرد و اندر تطبیق سندیت نور خورشید و آب نشید بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر 0 باشد که کوله‌پشتی را برای افسون خریداری کنید باید حواستان با دسترسی با لپ‌تاپ باشد. مثلا اسکلت کوله باید طوری باشد که اندر هواپیما یا اتوبوس و… با راحتی بتوانید نزاع را از کوله برون کنید و دیگر نیازی با بیرون اتیان وسایل دیگر موجود اندر کوله‌پشتی و با میل مشروب آراستگی هیاهو نباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۸:۲۵ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)